Om Awignam Astu namo sidham, Om sidhirastu tad astu astu ya namah swaha

Senin, Mei 16, 2011

Gowes Ke Bukit Campuhan Ubud

Dumun yen ten lali polih tiang posting indik acara Gowes ke Padang Bai. Kenten taler sampun dagingin tiang makudang-kudang foto daweg acara punika. Gowes wantah hobi sane banget senengin titiang. Niki wantah hobi saking tiang kari alit. Sepeda nenten taen lepas ring ragan tiange. Nah, ne mangkin malih tiang posting foto-foto daweg tiang sareng timpal tiange gowes ke Bukit Campuhan Ubud. Bukit niki wantah silih tunggil objek wisata sane magenah ring Kecamatan Ubud, Gianyar. Yen sameton madue arsa jagi mrika, saking Puri Ubud raris ngauhan, sampun kenten cingak Ibah Villas ring dajan jalan, masuk mrika. Bukit Campuhan niki magenah ring belakang Ibah Villas. Dados takenang ring satpam ring Ibah Villas. Inggih niki foto-foto daweg tiang gowes mrika.

Gowes ke Bukit Campuhan Ubud 1.jpg

Gowes ke Bukit Campuhan Ubud 2.jpg

Gowes ke Bukit Campuhan Ubud 3.jpg

Gowes ke Bukit Campuhan Ubud 4.jpg

Gowes ke Bukit Campuhan Ubud 5.jpg

Gowes ke Bukit Campuhan Ubud 6.jpg

Gowes ke Bukit Campuhan Ubud 7.jpg

Gowes ke Bukit Campuhan Ubud 8.jpg

Gowes ke Bukit Campuhan Ubud 9.jpg

Gowes ke Bukit Campuhan Ubud 10.jpg

Artikel Terkait Ring Kategori



6 komentar:

wiarsana mengatakan...

beh.... sing ngajakinnnn...... :f
foto nomer6 :-j asane care kal ngalih tongos manyuh o....??? wakakkakakakakakakak :))

ayuk mengatakan...

bli,,,
kalo mau nyewa sepeda deket" sana ada nggak???
trus kalo bole tau kira" harga sewa sepedanya berapa ia???
hehehehe..
mohon di share,,
kalo bli bawak sepeda sendiri ya ndak jadi saiia nanya....
suksma nggih bli,,

bliyanbelog mengatakan...

@wiarsana : ink... nu sakit basang... heheheh!

@Ayuk : penyewaan sepeda di ubud salah satunya ada di barat pasar ubud. ada juga di tempat lain. kalo harga sewa paling murah 15 ribu/hari.. tergantung jenis sepeda dan banyak peserta... itu setahu tiang! hehheheh!

Fellow mengatakan...

Wah jadi kangen Ubud nih bli, main2 di monkey forest, sayang 2 taun lalu blum musim gowes hehehe, artikelnya bahasa bali bli, blum paham spenuhnya ni, staun di Bali ga jaminan bisa bahasa bali. bae de wae, gabung di komunitas kawan2 gowes saya dong bli gowes.org, scara pribadi saya sgt trtarik sama aktifitas kawan2 gowes di Bali, kalo bule sih sering saya lihat di tampaksiring. Ditunggu yah bli sumbangsih artikelnya di gowes.org

Ubud Scooter Rental mengatakan...

:D wahh sip niki bli nganggen bahasa daerah...
TOP deh buat Bli Yan

Salam

Sewa Sepeda Ubud mengatakan...

I-) bagus sekali blognya bli...
yen wenten ke ubud mampir nggih..
Suksma :D

Posting Komentar

Semeton sane jagi komentar, ngicenin kritik, saran, request, utawi sekadar kenalan driki manten ring kotak komentar niki. Sampunang lali dagingin wastan sameton ne ring kotak Beri komentar sebagai. Suksma!!