Om Awignam Astu namo sidham, Om sidhirastu tad astu astu ya namah swaha

Senin, Februari 27, 2012

Sujati

Di gumine
ada ane madan sujati
sujati ane madon seken
sujati ane mabunga jujur
sujati ane mabuah patut

Nanging
sujati bisa dadi guyu
masebeng layu mamua kala
ulian artha ulian kama
ulian rupa ulian loba

Nah, engken jani carane
miara ne madan sujati
apang tetep punyane
madon seken
mabunga jujur
mabuah patut

Tuah abesik laksanane
dasarin ben keneh
dasarin ben papineh
ane suci kedas nirmala
uling ati


Gianyar,
Februari 2012

Artikel Terkait Ring Kategori



1 komentar:

Lolly Bali mengatakan...

nice post bli.. tyang request chord gitar lagu KIS - BDK nggih bli.. suksema sedurungne.

Posting Komentar

Semeton sane jagi komentar, ngicenin kritik, saran, request, utawi sekadar kenalan driki manten ring kotak komentar niki. Sampunang lali dagingin wastan sameton ne ring kotak Beri komentar sebagai. Suksma!!